.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در نامه سرگشاده جهادگران جهاد دانشگاهی مازندران مطرح شد ؛
آقای استاندار ؛ حال « جهاد دانشگاهی مازندران » وخیم است !
شمال نیوز : طرح هایی که بدون ذره ای فکر و تحقیق و مطالعه شروع شده، اکنون حالت استخوان در گلو پیدا کرده و واحد مازندران را به چاهی عمیق انداخته اند .طرح های ابتری که جز از بین بردن سرمایه واحد و چندین ماه حقوق معوق برای پرسنل و بدهی سنگین برای واحد عایدی دیگری نداشته اند.....
آقای استاندار ؛ حال « جهاد دانشگاهی مازندران »  وخیم است !

شمال نیوز : نام جهاد دانشاهی همواره به عنوان یکی از ثمرات انقلاب اسلامی مورد احترام و تکریم بوده و است و حفظ قداست این نهاد مقدس علمی و پژوهشی مورد تاکید دلسوزان نظام و انقلاب می باشد .

به گزارش شمال نیوز ، در این رهگذر اما مدتی است که این نهاد در استان مازندران که باید مرکز آرامش و تعالی باشد ، درگیر حواشی های متعدد شده است که مورد اعتراض رسانه ها به عنوان نماینده افکار عمومی قرار گرفت .

البته کار به اینجا محدود نشد و پس از انتقادات رسانه ها ، جهادگران این مجموعه با ارسال نامه ای سرگشاده به احمد حسین زادگان استاندار مازندران ، پشت پرده برخی اقدامات در جهاد دانشگاهی استان را فاش ساختند که نسخه ای از آن به رانه ها ارسال شده است .

متن نامه سرگشاده کارکنان جهاد دانشگاهی استان به استاندار مازندران بدین شرح است :


بسمه تعالی

قال رسول الله (ص ) :" انی ما اخاف علی امتی الفقر، ولکن اخاف علیهم سوء التدبیر"
* همانا من از فقر و تنگدستی بر امت خود بیمناک نیستم ، لکن ازکج اندیشی وسوء تدبیر بیمناکم *

برادر گرامی جناب آقای حسین زادگان

استاندار محبوب مازندران

سلامُ علیکم
   احتراما به استحضار می رساند با عنایت به تغییر ریاست جهاد دانشگاهی مازندران از مهر ماه سال گذشته و حضور آقای مهندس عبدالهیان در این واحد، حال عمومی جهاد دانشگاهی مازندران، پس از تحمل یک سال درد و رنج و ناراحتی رو به وخامت گذاشته و دچار مرگ مغزی شده است . علیرغم سالم بودن اعضاء و جوارح ، مرکز فرماندهی یعنی مغز سیستم به کما رفته است و علی رغم زحمات صورت گرفته در دوره ریاست قبلی و حصول ثبات نسبی در واحد، سوء مدیریت، روح حاکم بر طرح ها ، برنامه ها و کلید واژه طلایی یک سال گذشته واحد مازندران شده است.

طرح هایی که بدون ذره ای فکر و تحقیق و مطالعه شروع شده، اکنون حالت استخوان در گلو پیدا کرده و واحد مازندران را به چاهی عمیق انداخته اند .طرح های ابتری که جز از بین بردن سرمایه واحد و چندین ماه حقوق معوق برای پرسنل و بدهی سنگین برای واحد عایدی دیگری نداشته اند:

• طرح تولید خمیر کاغذ که قرار بود کشور را از واردات کاغذ بی نیاز کند، اکنون در چه مرحله ایست؟
اعتماد به یک شخص خارج از جهاد و پی آمد آن خرید سوله و هزینه کردن صد ها میلیون تومان، جز برگشت خوردن چکهای خرید سوله و اقاله قرارداد حاصل دیگری برای واحد داشته است؟

• طرح گردشگری مزرعه که قرار بود کانون گردشگران خاص و عرب های حاشیه خلیج فارس گردد ، آیا جز چند پایه فلزی درون آب و یک کلبه چوبی که با صرف بیش از 300 میلیون تومان اجرا شده ، پیشرفت دیگری داشته است ؟

• طرح ساخت سالن تولید جلبک ، نمونه بارز سوء مدیریت و حیف و میل اموال جهاد دانشگاهی است .
دانش فنی تولید نیمه صنعتی جلبک اسپیرولینا که با حمایت مادی و معنوی معاونت پژوهش جهاد دانشگاهی در غالب هدف 4 حوزه پژوهش و با تلاش شبانه روزی پژوهشگران واحد در دوره ریاست قبلی کسب شده و می توانست منبع درآمد مناسبی برای واحد باشد ،علی رغم هزینه بیشتر از 200 میلیون تومان در اثر سوء مدیریت در ساخت سالن ، و بروز اشکالات متعدد مهندسی ، مدت هاست بلا استفاده رها شده است .

• بایر گذاشتن 40 هکتار زمین و عدم موفقیت در پرورش ماهی در 40 هکتار آبندان که عمده ترین منبع درآمدی واحد طی چند سال اخیر بوده ، به بهانه ساخت پایه های بتنی درون آب¬بندان و جذب نیروی ناکارآمد موجب شد تا واحد مازندران طی یک سال گذشته ریالی از این منابع کسب درآمد نداشته باشد .

• برنامه¬ریزی و اقدام چوب حراج زدن به املاک و مستغلات جهاد دانشگاهی مازندان و واریز مبالغ مربوطه به حساب دفتر مرکزی تهران، نمونه¬ای از سوء مدیریت در یک سال اخیر می¬باشد. کما اینکه قضیه مسبوق به سابقه بوده و طی سالیان گذشته 300 هکتار از اراضی مرغوب این واحد در منطقه چپکرود جویبار به فروش رفته که حتی ریالی از آن صرف آبادانی واحد مازندران نشده است به طوری که قریب به 40 سال، این واحد هنوز فاقد ساختمان ملکی در استان می باشد.
استاندار محترم

  در قسمتی از منشور مدیریت حضرت علی(ع) خطاب به مالک اشتر آمده است :" ای مالک : مهربانی به زیردستان و دوست داشتن آنها و لطف در حق آنها را سرلوحه کار خود ساز، چونان حیوان درنده مباش که خوردنشان را غنیمت شماری، زیرا آنان دو گروهند، یا هم کیشان تو هستند یا همانندان تو در آفرینش "

متاسفانه با رصد جزئیات و اتفاقات روزانه شاهد تضاد حداکثری اداره واحد مازندران با این فرمان مولای متقیان علی(ع)  هستیم.
ریاست محترم واحد که در حکم پدر برای مجموعه می باشد، حقوق و اضافه کاری بالغ بر 13 میلیون تومان خود را از مجموعه دریافت می کند در صورتی که اختلاف میزان دریافتی ایشان با معاونین مجموعه، 10 میلیون تومان می باشد و  از پرداخت حقوق یک میلیون تومانی پرسنل عاجز بوده و چندین ماه از مطالبات نیروها را معوق نموده است.

با عنایت به همه این موارد، ادامه حضور ایشان در مجموعه با توجه به این که اعتقادی به نیروهای سازمان ندارند و کلیه معاونین، مدیران و اعضاء جهاد مازندران نیز ایشان را فردی نالایق می دانند که عامدانه واحد را به چالش غیر قابل بازگشت کشانده است بیش از این به صلاح سازمان نمی باشد. اعضای جهاد دانشگاهی واحد مازندران بیش از این قادر به تحمل این شرایط نمی باشند و حضور فرد غیر جهادی و یا غیر بومی و دیکتاتور منش را تحمل نخواهند کرد.

لذا عاجزانه استدعا داریم جهت برون رفت از رکود سنگین حاکم بر این واحد و  جلوگیری از حیف و میل بیشتر سرمایه های بیت المال و برای در ریل افتادن قطار حرکت واحد؛ نسبت به جایگزینی مدیریت واحد و حضور نیروی بومی جهادی تدابیر لازم را مبذول فرمایید.


جهادگران جهاد دانشگاهی مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جهادی 24 دي 1397
................................... مازندران دیار نام آوران و شهیدان سرافراز با این جور کارها سازگاری ندارد . اگر نیاز باشد با خانواده های خود مقابل استانداری از مازندران دفاع می کنیم . رهسپاریم با ولایت تا شهادت
پاسخ ها به این نظر
کاظم 24 دي 1397
همین دو خط نوشته وزنتان را نشان میده، ظاهرا مدیر جدید انگشت تو لوله زنبور کرده و حیاط خلوتتان را از آرامش گرفته،پول مفت میگرفتید تا الان،زحمت بکش فقط یه طرح ماندگار که تا الان مونده باشه از جهاد دانشگاهی مازندران اسم ببر،فقط یکی،
گمنام 24 دي 1397
رییس با حقوق 13 میلیونی مگر داریم ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 24 دي 1397
بله داریم خوبشم داریم وقتی از حقوق پرسنلت بزنی و ...............باشی و خودرای چرا نمیشه حقوق ۱۳ میلیونی گرفت اضافه کاری حداقل ۱۲۰ ساعتی اونم اضافه کاری روز تعطیل ببین چی میشه؟؟؟؟
مازندرانی اصیل 24 دي 1397
با وجود مدیران مجرب بومی و دلسوز در استان , استفاده از یک مدیر غیر بومی و جدا از بدنه جهاد موضوع قابل تاملی است
یک جهادی مازندرانی 24 دي 1397
باسلام
با تشکر از شمال نیوز
خدا وکیلی تمام موارد برشمرده در این نامه ، عین واقعیته و کاملا غیرقابل انکار ، هرکی و از هرکجا خواست بیاد واسه تحقیق و تفحص جهت اثبات (برای همه موارد فوق مستندات قطعی موجود می باشد).
بنده به عنوان عضو کوچکی از این واحد ، نامه فوق را بیانگر درد دل و زبان حال خودمون می دونم و عاجزانه از مسئولین ذی ربط درخواست رسیدگی فوری را داریم
و امیدواریم استاندار باتعصب ، باغیرت و کاردان ما ، برای حل معضل
این نهاد انقلابی ، دستورات لازم را هر چه سریعتر صادر فرمایند.
ساروی متعصب 24 دي 1397
سلام حاج مجید عزیز ؛ استاندار قلب ها ؛ باور کن چند ماه بی حقوق بودن یلی سخته . ببخش منو که مثل قبل داداش صدات می کنم . برای من و خیلی از ساروی ها تو همون حاج مجید داداش و رفیق ما هستی که هر وقت کاری داشتیم برای ما حلش می کردی اما در این چند ماه در جهاد دانشگاهی سختی های زیادی می کشیم و سراغ ما رو نمی گیری . حالا تو استاندار شدی و قدرت تصمیم گیری ات بیشتر شد . ما را از این مدیریت ضعیف نجات بده و یک مدیر مازندرانی و ساروی قوی را انتخاب کن . به خدا ظرفیت جهاد دانشگاهی بیش از این هاست . همه مطالب نامه صادقانه است و منتظر اقدام و عمل شما مثل همبشه هستیم . دوستدارت . ساروی متعصب ..........
مهران راستگو 24 دي 1397
با سلام
نهادی که تمام موجودیتش روی درامدهای خودش استوار است و در توسعه سیستم خود مانده چگونه میتواند به توسعه استان خود فکر کند اونم در حالی که ریاست آن به عهده یک فرد غیر بومی است .
یک بی طرف 24 دي 1397
کار غیر قانونی انجام نشده حالا فوقش در آزمون و خطا موفق نشده اگر موفق می شد هم همین حرفو می زدین؟ حالا تو این مملکت کی بخاطر کاراش پاسخگو بوده که ایشون بخوان باشن؟
پاسخ ها به این نظر
جهادی 26 دي 1397
سلام
مگه این سازمان موش آزمایشگاهیه؟
ضمنا انسان عاقل به اندازه ظرفیت و توانایی مالی و فنی خود آزمون و خطا میکنه نه اینکه از نون شب افراد تحت تکفل خودش بزنه
و در آخر چه کار خارق العاده و جدیدی می خواست انجام بشه که نیاز به آزمون و خطا داشته باشه
دوست عزیز دنبال توجیهات موجه تر باشید
هرچند بسیار بعیده ه ه ه
جهادی 2 26 دي 1397
با سلام خدمت شما بزرگوار
شما یا جهادی نیستید و نمیدانید که چه خبر است در جهاددانشگاهی یا اینکه چیزی از آزمون و خطا نمی فهمید
هدر دادن منابع مالی یک سازمان در حد کلان در این زمانه دیگر آزمون و خطا نیست دوست عزیز بلکه خیانتی است که با همراهی برخی از دوستان که فقط به فکر پست و مقام خود هستند انجام شده
شاید شمایی که این پیام را نوشتی از همین دوستان باشی و اگر چنین باشد دوست عزیز تجربه در جهاد ثابت کرده که پست و مقام ماندگار نیست برای کسی کما اینکه مدیر اداری سازمان زمانی به جای دیگری منتقل (تبعید) شده بود و بار دیگر برگشت بجای خود و باز هم اصلا معلوم نیست که در این جایگاه ماندگار باشد و به جایی دیگر تبعید نشود
خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر فرماید و ما را از خائنین قرار ندهد
مازندرانی اصیل 25 دي 1397
سلام اقای بی طرف ،کار غیر قانونی از نظر شما به چی میگن ؟؟؟ از این بالاتر که در قبال کاری که تو 8 ساعت انجام بدی و حقوقی بابت کارت پرداخت نشه پولش تو کارای که هیچ ثمره ای نداره و هیچ خروجی هم نمیبینیم که ازش بشه پولی در اورد تا حقوقو های عقب افتاده پرداخت بشه ، به نظر جناب عالی تا چند مدت یه خانواده میتونه بدون حقوق تو این اوضای مملکت زندگی کنه ؟؟؟ در ضمن تا حالا هیچ ازمونی رو تو این مدتی که این جناب سمت ریاست به گردنشونه رو درست انجام نداده حتی یه ازمون چون غیر بومیه و دلش برای شهر و استان ما و مردمی که دارن توش زندگی میکنن نمیسوزه ، فقط به فکر خودشه همین ...در ضمن فرمودین اگر موفق میشد بازم همین حرفو میزدین ؟ نه اتفاقا ازشون تمجیدو تشکر میشد و میشدن یک مدیر خوب و عالی که هر کارمندی ارزوشو داره ، حیف که این جناب فقط بدهکاری های سنگین برای جهاد و استان دوست داشتنی ما گذاشته که فکر نکنم به این سادگی درست شدنی باشه .
علی ابراهیمی 24 دي 1397
تا جایی که اطلاع دارم جهاد دانشگاهی روی درآمد هایی که خودش بوجود می آورد ایستادگی میکند و الان طی یک سال اخیر در پرداخت حقوق کارکنان خود مانده . آیا حالا چنین نهادی میتواند به توسعه استان فکر کند؟ چه بسا که ریاست آن هم بر عهده یک فرد غیر بومی باشد.
جهادی 24 دي 1397
مگر در استان سازمانی به نام میراث و فرهنگی و گردشگری وجود ندارد که نهادی همانند جهاد که رسالتش پژوهشی و فرهنگی و آموزشی است به این قبیل کارها همانند گردشگری وارد می شود ؟
نا شناس 24 دي 1397
خطاب به آقای استاندار محترم و آحاد مردم ولایتمدار مازندران: اجرای کار عمرانی هم هزینه بر و مشمول زمان می باشد. لذا تحقق امر یعنی پایان دادن به بلاتکلیفی روزمرگی، داشتن درآمد پایدار
آقای عبدالهیان تفکر جمیع جهاد گران اینچنین نمی باشد. جز محدود افرادی که دستشان از دله دزدی کوتاه شده . جهاد دانشگاهی مازندران در مسیر توسعه این جز با مدیریت عملگرا امکانپذیر نمی باشد.
نا شناس 24 دي 1397
یعنی تا این حد اوضاع وخیمه؟ مسئولین مازندرانی کجا هستند؟ خاک تو سر ما که اجازه می دیم ی غیر بومی با هدف حال دادن به روسای خودش املاک ما رو به حراج می ذاره.
جهادی سابق 24 دي 1397
باز می گن مدیر غیر بومی بهتره. کجا مدیر غیر بومی دلش بحال شما میسوزه؟ میاد رزومشو پر و پیمون می کنه کیسه شو پر می کنه پیش تهرانیا خودشیرینی میکنه و میره به مقام بالاتر می رسه. شما می مونید و یک اداره درب و داغون و کلی بدهی و کارهایی که هرگز نه قابل ادامه ست و نه قابل برگشت. البته هرچی سرتون بیاد حقتونه. چون غریب پرستین
جهادی 2 25 دي 1397
واقعا جای بسی سواله که چطور ادمی مثل ایشون شده رییس جهاددانشگاهی
آدمی که حتی در زمینه تخصصی خودش که عمران هست هم چیزی نمیفهمه و نمونه بارزش در این مورد پروژه ساختمان علمی کاربردی بابل و پروژه گردشگری چپکرود هست که با هزینه میلیاردی و بجا گذاشتن کلی بدهی پروژهایی ناتمام برای ما باقی گذاشتن یا پروژه خمیر کاغذ جویبار که بطوری کاملا ناشیانه شروع شده و با کلی هزینه و بدهی نیمه کاره تمام شده.
تقاضای ما اعضای جهاددانشگاهی از استاندار محترم رسیدگی به این مسائل هست تا بیش از این شاهد رفتن آبروی این نهاد انقلابی در استان نباشیم.
لازم به ذکر است در صورت عدم پیگیری توسط مسئولین زیربط استانی این موضوع توسط اعضا نزد مقامات بالاتر پیگیری خواهد شد.
والسلام علیکم و رحمه الله
جهاد 25 دي 1397
اقاي رييس بهتره خودت استعفا بدي با اين همه اشتباهات خون ما رو به جوش نيار بيشتر
جهاد 25 دي 1397
در دوران قبلي رياست اين آقا در مازندران يكي از همكاران ما خودكشي كرد از سوء مديريت و بي حقوقي
نا شناس 25 دي 1397
ای بابا بازم این جهاد داستان داره
نا شناس 25 دي 1397
رییس وقتی بومی نباشه ههمینه دیگه انتظاری نباید داشت
بسوی ظهور 25 دي 1397
باید مدیری که کارش حیف و میل کردن بیت المال است برکنار شود سپس مجازات شود پرسنل زیر مجموعه چند ماه حقوق نگیرن خودش 10 میلیون بگیره این مدیران را باید تو نماز جمعه رسوا و بازخواست کرد.
نا شناس 25 دي 1397
چرا واقعا با توجه به این همه ناکارآمدی در طول یکسال روسای جهاد و معاونین در سطح کشوری دست روی دست گذاشته و نظاره گر نابودی سیستم خودشان هستند
مگر بدهی های و کارهای بیهوده و بی ثمر برای آنان واضح نیست ؟
چرا در سیستم ها که همه بر اساس برنامه ریزی درست و از پیش تعیین شده میبایست عمل کنند و با سیستمی همانند جهاد دانشگاهی با این همه قدمت بدون برنامه رها شده؟
چرا پروژههای بدون برنامه و نا تمام باعت تعجب خود کارکنان جهاد مازندران نمی شود ؟
چرا در مقابل این همه زور گویی و بی برنامه گی ایستادگی و همدلی وجود ندارد ؟
پاسخ ها به این نظر
جهادی 26 دي 1397
از این چراها زیاده برادر من .همه هم خبر دارن که چه خبره ولی روسای جهاد عین کبک سرشون رو کردن زیر برف .حالا چرا ؟؟؟؟الله و اعلم خدا میدونه .وتی یکی رو از بند (پ ) میارن سر کار همینه دیگه بهتر از این نمیشه .در ضمن این آقا به حرف هیچ خدایی بنده نیست و همشه حرف حرفه خودشه .
نا شناس 25 دي 1397
چرا باید فردی با این همه ناکارآمدی حقوقی این چنین دریافت کند و کارکنان فقط نظاره کر باشند ؟
جهاد 25 دي 1397
چطور ریس واحد حقوق بالا دریافت میکند ولی حقوق اندک کارکنان به تعویق می افتد
نا شناس 25 دي 1397
طرح های بدون برنامه و ذره ای فکر و مطالعه با هزینه های بالا در ایران مد بوده و هست بیشتر سازمان دچار چنین مشکلاتی با مدیران بی فکر مواجهه هستند
کارمند 25 دي 1397
سلام و تشکر
نا شناس 25 دي 1397
این گروه از دوستان هر دوره همین هستند بجای کار کردن دنبال عوض کردن رییس هستند
نا شناس 25 دي 1397
این واحد عبدالهیان اون عبدالهیان سالهای قبل نیست‌. متاسفانه افراد نالایقی رو برای مشاوره در اطرافش داره. و به شدت به حواشی میپردازه .

کاش کمی به دور و اطرافش نگاه کنه . و هر حرفی رو نشنوه
نا شناس 25 دي 1397
من یکی از خانواده های جهادم. همسرم در این سازمان مشغول فعالیته
چرا مسئولین به فکر ماها نیستن همسرم چند ماهه حقوق دریافت نکرده همه پول ها رو این رئیسشون برای این طرح ها خرج کرده چرا یکی جلوشو نمیگیره
با این وضعیت جامعه در حال حاضر بدون حقوق چه باید کرد؟

سیاوش 25 دي 1397
سلام اساتید بزرگوار اینها نتیجه خودزنی های گدشته خودمون میباشد والبته هنوز هم ادامه داره وشکی نداشته باشید که عاقبت این استان صدها بار بدترازین خواهد شد امیدوارم جسارتی به ساحت مقدستان نکرده باشم که خدا داند ازصراحت کلام ام میباشد فارغ التحصل رشته راه وترابری ودانشجوی کارشناسی مدیریت پروژه وساخت دانشگاه تهران
جهادي 25 دي 1397
از اول هم مشخص بود ايشان بدون هيچ برنامه خاصي اومده مازندران
جهادی 25 دي 1397
ان عزیزانی که منتقداند و خدا خیرشان دهد ایا دلسوزی برای پیشرفت دارند ویا منافع شان تامین نشده.اگر پیشنهاد پیشرفت و توسعه جهاد را دارند چرا راحل های خود را ارائه نمیدهند. اینکه هر وقت یکی ریس شود یه عده احساس خطر کنند و نامه هایی تقریبا پوچالی دهند که مشکل جهاد حل نمیشود عزیزان
... و خدا بترسید
نا شناس 25 دي 1397
آقای استاندار عبارت جمیع جهاد گران کذب محض است ،مسیر توسعه آرزوی جهاد دانشگاهی مازندران است که به حول قوه الهی در حال تحقق است . شاید زمان بر باشد شاید هزینه بر باشد شاید در مسیر تحقق مشکلاتی متوجه همکاران گردد.ولی ما کارکنان این مسیر تحقق را عاجزانه از جناب آقای مهندس عبدالهیان رئیس محترم واحد خواستاریم.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 26 دي 1397
جنابی که ندانسته و بی تفکر کامنی را جهت چاپلوسی تایپ نمودی
مسیر گردشگری در یک زمین بی آب و شوره زار که هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد تومان (برابر با گردش مالی 15 سال جهاد مازندران می باشد ) دارد مسیر توسعه است ؟
با اندکی تحقیق در منطقه چپکرود چشمت به مجتمع ادهم که متعلق به بازنشسته های سپاه است بیافتد متوجه میشوی این چنین هزینه هایی در توان جهاد نیست سری به این مجتمع حتما بزن.
توسعه در حال تحقق است ؟ چه تحققی که الان 5 ماهه حقوق نگرفته ای و ماههای دیگر هم نتوانی بگیری ؟
عاجزانه از چه کسی کمک میخواهی او نیز به کمک ده ها نفر برای در آمدن از این گردآب نیاز دارد ..
نا شناس 25 دي 1397
من اصولا مقید به شایسته سالاری هستم و با توجه به تحقیقاتی که کردم ایشون تو سابقه خودشان در جاهای مختلف موفق نبودند یک دوره در مازندران بعد در سمنان و همچنین در دفترفنی دفتر مرکزی اصلا موفق نبوده و خسارت به جا گذاشته نمیدانم چه اصراریه که دوباره مسیولیت جهاد دانشگاهی مازندران را قبول نمودند که جهاد را به این وضع فلاکت بار در آوردند
نا شناس 25 دي 1397
هر رییسی دشمن دارد ،شما ناکامی های ۱۰ سال پیش تا حالا را گفتید ایشان یک سال اومدن پس مغرضانه حرف نزنید همان مولا علی که استناد می کنید از افرادی مثل شما خانه نشین شد.شایسته غیر بومی به مراتب بهتر از ناشایسته بومی هست
احمد 25 دي 1397
شمال نیوز هر چند سال یکبار چنین خبری را از جهاد دانشگاهیواحد مازندران کار می کند. اتفاقی افتاده تا به حال؟ نه
کسی پیگیر شده است؟ نه
استانداران قبلی چه کاری کرده اند؟ هیچ
استانداری فعلی چه کاری خواهد کرد؟ هیچ
طیبی، رییس جهاد دانشگاهی کشور کار خواهد کرد؟ خیر
و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.
نا شناس 26 دي 1397
باز هم جهاد دانشگاهی!! هر سال برای هر مدیر بومی و غیر بومی که بیاد نامه می زنند . قبلی که مازندرانی بود اون جور؛ این آقا اینجور! نشون میده مشکل جای دیگه است!
نا شناس 26 دي 1397
با یک سرچ کوچیک میبینیم هرسال از هر مدیری که میاد ارائه گزارش دارن
نا شناس 26 دي 1397
اقای قاسمی رو می گفتند اونجوز اقای حسینی رو میگفتند اینجوره اقای عبدالهیان رو میگن فلانه بالاخره چی !؟ به نظر میرسه مشکل ممکنه از مدیریت هم باشه اما احتمالا هستند مهره های داخلی که کار شکنی کنند. واقعا همه مدیران جهاد مشکل دارند. هر سال یه خبر با این مضمون از جهاد مازندران می شنویم. چرا؟ باید تامل بشه و شتابزده نتیجه گیری نشه
نا شناس 26 دي 1397
من اگه جای جهادی بودم صبح جمعمیشدیم جلو درب ورودی راهش نمیدادیم مگه اموال جهاد ارث پدریش که ازمون خطا بکنه اینجا آزمون خطا دودش به چشم جهادی ها رفته رییس که ضرر نکرده حقوق ۱۳ملیونی و امکانات ......
ع . غ 26 دي 1397
شمال نیوز با سلام
انقدرها هم شرایط جهاد که میگن بد نیست
ناراضیان هم تابع دستورات رییس باشن تا آسیبی نبینند
قطعا در هر سازمانی اگر از رییس پیروی نکنند دچار چالش میشن
پس همدل باشیم
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 26 دي 1397
دوست عزیزی که با گرفتن پست مدیریتی جدید میخوای خود شیرینی کنی سیستم یه مدیر نیاز داره نه به...و آدمی که حتی کوچکترین انتقاد باعث تعویض نیرو میشه چشم ها رو باید باز کرد بعد حداکثر سی و چند سال چه داریم ؟؟؟؟؟ شما ها .....باعث عدم رشد سیستم بوده و هستید ناراضیان تابع دستور رئیس باشند تا آسیب نبینند . این جمله به خودی خود نشان دهنده شرایط بد جهاد نیز هست
فرزند ساری 26 دي 1397
استاندار محترم لطفا بادرایتی که مردم مازندران درشما سراغ دارند ارایه طریق بفرمایید
جهادی 26 دي 1397
lمثلا ایشون تو اتاق فکر استانداری هم هستند .من نمیدونم اینا رو از کجا پیدا میکنن میارن سر کار ؟یعنی واقعا نباید راجب کارنامه ایشون یه تحقیق بشه ؟الان این همه خسارت و این همه ناکارآمدی رو کی جواب میده ؟این شرایط سختی رو که تو این مدت پرسنل جهاد کشیدن کی جوابگو هستش ؟الان با این بدهی که به بار آورده فکر میکنین اتفاقی براش میوفته ؟نه بابا ایشون رو برکنار هم بکنند کسی نیست که ازش حساب پس بگیره ،تازه یه پست و مقام دیگه بهش میدن و سروته همه چی رو هم میارن .این وسط ما جهادی ها بدبختی و ریاضتش رو میکشیم .
رضا 26 دي 1397
دوستان عزیز سازمان همیاری شهرداری های مازندران هم با مدیری ضعیف و ناکارامد و سیاسی به درد شمما دچار شده و 2سال است که حقوق دریافت نمیکنند
جناب استاندار به سازمان همیاری هم رسیدگی کنید
برای وام گرفتن بچه های مدیران بانک را جذب اداره کردن و با روابط به شهرداری های شهرهای مختلف فرستادن
لطفا به داد کارکنان سازمان همیاری شهرداری برسین
پویا 26 دي 1397
با صلوات بر محمد ال محمد ص
با انتخاب صالح برادر عزیز جناب اقای حسین زادگان روزنه امید در دل همه استان پدیدار شد. جهاد دانشگاهی که نماد تکاپو و طرح های جامع و کارا در سطح استان بود حال با مدیریت غلط به سمبل شکست تبدیل شده . جهاد دانشگاهی که تا قبل از مدیریت برادر عبدالهیان یارای طرح های مهم شده حال با مراجعه به جهاد گرد مرگ پاشیده شده در فضا, یاس و ناامیدی را بر دل همه ما نشانده. در حال حاضر با مراجعه برای انجام طرح با این حرف کارمندان درد کشیده مواجه می شویم که بودجه ای نیست. با کمی کنکاش و حساب و کتاب متوجه شده که با مدیریت غلط تمام منابع به هدررفته و کارمندان دلسوز این سازمان با سیلی صورت خود را سرخ نگاه داشته و از حقوق نگرفته خود گلایه می کنند. از جناب حسین زادگان که حکم ناجی مازندران را دارد استدعا داریم به حال این چرخ پویا و موتور محرک دانش استان رسیدگی کنند و مدیری کارا و دلسوز و جهادی و بومی به ریاست این سازمان بگمارند. و من الله التوفیق
نا شناس 25 دي 1397
وقتی کسی اومد گفت من به اینجا تبعید شدم چه انتظاری میشه داشت
نا شناس 25 دي 1397
پول نداره حقوق نیرو بده هر روز مشاوراش مثل قارچ جونه میزنن
نا شناس 25 دي 1397
یه دکتر شیلات آورد از بس به ماهی رژیم داد ماهی دو کیلو سه کیلو شده ۳۰۰گرم که اونم گذاشتن واسه عید رو سفره هفت سین
نا شناس 26 دي 1397
ما چرا باید یک لرستانی بیاد تو مازندران و سکان یه سیستم به دست بگیره و به سمت گرد آب ببره هیچ کسی هم صداش در نیاد
نا شناس 26 دي 1397
مدیر مسئوول محترم شمال نیوز، سلام و خسته نباشید از اینکه نظرات خوانندگان سایت وزین تان را درج میکنید متشکرم اما چرا کامنت اینجانب را در نظرها درج نفرمودید با احترام، از شما شاکیم لطفا درج فرمایید
نا شناس 26 دي 1397
آیا این درست است با توجه به تمام تاکیدات بر بکار گیری نیروی جوان ،هنوز در جهاد دانشگاهی از نیروهای بازنشسته و حتی مشکل دار استفاده شود ؟
نیرو با تخصص دکتری در سیستم وجود دارد ولی متاسفانه از نیرو های جدید با پست های مشاور استفاده میکنند و همین آزمون و خطا هاست که باعث عدم رشد و توسعه این نهاد می شود
کمی به نیروها می بایست اهمیت داد
نا شناس 30 دي 1397
حالا دیگه کم اورده از سیاست عمر عاصی استفاده کرده کسی رو که قبول نداشته که پایین ترین پست رو براش بزنه برا ایجاد تفرقه و حذف یک معترض براش حکم معاونت زده واقعا که ......
ناشناس 10 بهمن 1397
در طول سال به یک نیروی بازخریدی حدو چهل میلیون پرداخت می کند اما حق و حقوق کارکمندان خود را پرداخت نمی کند و همواره با این نیروی بازخریدی مشاوره می کند و حرکت های بدی علیه کارکنان انجام می دهد.
جهادی 19 بهمن 1397
مهدی نژاد تنها مدیر جهادی در جهاد دانشگاهی واحد مازندران بود که دیگه نظیرش پیدا نمیشه ؛ هم مازندرانی بود و هم عادل، در هر جایی که حضور دارد خداوند حفظش کند...
در ضمن از اقای رمدانی می خوام در درج نظرات سلیقه ای عمل نکنند.
جهادی 19 بهمن 1397
بنام حق و حقیقت
تقدیم به هیئات امنای دفتر مرکزی

الا ای داور دانا تو می دانی
که این مازنی و مازندرانی
چه رنج هایی کشید
از دست این مردان تهرانی
پس از بیست و اندی سال خدمت
هزاران خون و دل خوردن
بجای دادن حرمت به اعضایش
جفا کردند ، چه بد کردند

زمین و مال و اموالش چپکرود را
به یک فتوی از ان خویش کردند
پس از چندی فروختند،
نوش جان کردند
چرا بر ما جفا کردند
چه بد کردند، چه بد کردند

به هردوران صدایی بر هوا برخاست
رییسی را علم کردند
که آن دوران بسر آید
سر یاران گرم گردد
و آن دوران بسر آید
جهان بر کامشان گردد
چه بد کردند، چه بد کردند

به هر دوران که یک عضوی برای حق
ندایی حق طلب سر داد
یه چند سال گشت سرگردان
از این دالان به آن دالان
حقوقش را قطع کردند
که حالش را بجای آرند
چه بد کردند، چه بد کردند

اگر جان خدا بینی
ندای بچه معصوم یاران را
صدای همسر محزون و نالان را
ندا سر می دهد هردم
چه بی نایم خدای من تو می دانی
چه بد کردند ، چه بد کردند

الا ای یار تهرانی
اگر چشمان زیبایت
اگر چشمان بینایت
دگر مارا نمی بیند
اگر گوشت صدایم را نمی گیرد
چه باید کرد، چه باید کرد

خدای من پناهی می برم برتو
که شاید این دل تهران و تهرانی
برحم آید بر این مازنی و مازندرانی

والسلام
جهادگر مازندرانی
بانوی جچهادگر 31 مرداد 1398
اخیر ا تعویض نژادی در جهاد دانشگاهی کشور و به خصوص در مکازندران رواج پیدا کرده علاوه بر خلع کردن معاون فرهنگی که از بانوان فرهیخته و پرتلاش جهاد دانشگاهی بوده است زنان دیگر هم در معرض اخراج هستند، در کشور نیز تعداد معاونان فرهنگی 15 نفر بوده است که این اقای طیب ارغوان پست معاونت فرهنگی را توسط عمالش گرفته است وای به حال جهاد گردان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.